زمان جاری : سه شنبه 16 اردیبهشت 1404 - 8:17 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم





دستیار دندانپزشک

ارسال پاسخ
تعداد بازدید 334
نویسنده پیام
behappy آفلاین


ارسال‌ها : 14
عضویت: 15 /12 /1395


رپرتاژ آگهی باید ها و نباید ها

رپرتاژ آگهی باید ها و نباید هارپرتاژ آگهی یک قالب و شکل چاپی بخصوص است که یک شرکت برای بازاریابی و انتقال پیام برند و محصولات خودش به‌صورت بی‌طرف برای آن هزینه می‌کند. مدیر تبلیغات به مجله، روزنامه رپورتاژ آگهی یا وبسایت برای فضای موردنیاز جهت ارائه محتوای متن محور به مخاطب موردنظرر نهایی هزینه‌ای را پرداخت می‌کند. هدف رپرتاژ آگهی اصولا مزایای تبلیغات چاپی سنتی را با مقالات ویژه‌ای که توسط بک لینک شاپ آی آر یک گزارشگر خبری نوشته می‌شود را ترکیب می‌کند. داستان‌های ویژه اغلب به‌ ویژگی‌های بیشتر و خاص‌تری در مورد شرکت یا محصولات شما به نسبت تبلیغات سنتی می‌پردازد. بااین‌وجود، شما نسبت به مواردی که به چاپ می‌رسد کنترل رپورتاژ آگهی کمتری دارید. از طریق پرداخت هزینه‌ای بیشتر برای فضای اختصاص‌یافته به مطلب خودتان، شما قدرت و کنترل کلی بر کلیت پیام موردنظر دارید و این به آن معنا است که شما به‌طور کامل قادر به اشاره کردن به مزایا محصولات و خدمات یا ارائه یک داستان یا روایت اثرگذار در این زمینه هستید. شکل و قالب کلی ماهیت رپرتاژ آگهی‌ها قدری با آگهی‌های معمولی متفاوت است، اما متفاوت از بک لینک شاپ آی آر تبلیغات چاپی معمولی با استفاده از یک تصویر و پیام برند است. این نوع از آگهی‌ها اغلب محتوا محور بوده و طول مطلب در آنها زیاد است که به مزایای محصولات می‌پردازد یا روایتی ازز بیان می‌کند که به ویژگی‌های یک محصول اشاره می‌کند. رپورتاژ آگهی بااین‌وجود گاهی از عناصر بصری هم در آنها استفاده می‌شود. رپرتاژ آگهی اعتبار یکی از دلایلی که برخی از مدیران تبلیغاتی استفاده از رپرتاژ آگهی را نسبت بک لینک شاپ آی آر به آگهی معمولی ترجیع می‌دهند اعتبار آنها در بین مخاطبین است. رپرتاژ آگهی اغلب توسط هرگونه محتوای دیگری در داخل یک رسانه توسط مخاطب خوانده می‌شود. بنابراین هرقدر علاقه و هیجان بیشتری از طریق آن در مخاطب ایجاد شود، میزان تأثیرگذاری آن‌هم افزایش پیدا می‌کند. مردم اغلب آگهی‌های دیگری که دارای تصویر و عکس هستند را بیشتر در جهت یک تبلیغ می‌دانند و ارزش رپورتاژ آگهی آن‌چنانی برای آن قائل نمی‌شوند. تشخیص دادن رپرتاژ آگهی در خیلی از موارد از دیگر محتوای عادی درج‌شده در رسانه‌ها و وبسایت ها راحت نیست و خیلی از مخاطبین بک لینک شاپ آی آر آن را به‌اشتباه می‌گیرند. هرچند که بر اساس برخی از قوانین خاص وابسته به برخی از رسانه و … در زمان درج رپرتاژ آگهی حتما باید در قسمت بالای آن اشاره به رپرتاژ آگهی بودن آن انجام شود تا تمایزی بین آن با دیگر محتوا وبسایت ها وجود داشته باشد. اعتبار و ارزش رپورتاژ اگهی ها :رپورتاژ آگهی ها معمولا تبلیغاتی هستند که بصورت خبر منتشر رپورتاژ آگهی میشود ، بنابراین باعث توجه بیشتر مخاطبان خواهد شد و همچنین بدلیل اینکه خبر در سایت های معتبر منتشر شده ، کاربران اعتماد بیشتری به شخص یا برند خواهند داشت . علاوه بر تاثیر بسیار زیاد این روش تبلیغات در افزایش مشتریان ، رپرتاژ آگهی از نظر ارتقاء رتبه سایت در گوگل و افزایش بازدید وبسایت نیز بسیار مورد توجه است . دلیل آن هم این است که در بخش هایی از متن خبر یک یا چند کلمه کلیدی رپورتاژ آگهی به سایت تبلیغات دهنده لینک میشود . مهم ترین نکاتی که باید در ریپورتاژآگهی به آن توجه شود : رپورتاژ آگهی چیست – نویسنده رپورتاژ آگهی : معمولاً متن رپرتاژ آگهی توسط شخصی در داخل سازمان سفارش‌دهنده، شرکت بک لینک شاپ آی آر تبلیغاتی مسئول کمپین‌های تبلیغاتی آنها یا حتی یک نفر از گزارشگران آن رسانه تنظیم می‌شود. البته در برخی از شرکت‌های بزرگ حتما و حتما متن آنها در داخل خود سازمان و شرکت تنظیم‌شده و مورد تائید قرار می‌گیرد یا اینکه نهایتاً به آژانس طرف قرارداد برای امور تبلیغاتی آنها واگذار می‌شود. سپس فضای موردنیاز برای چاپ آنها خریداری می‌شود و این شرکت‌های رپورتاژ آگهی و تبلیغات خبری کوچک‌تر هستند که اغلب رپورتاژ آگهی تنظیم آن را بر عهده شرکت منتشرکننده گذاشته یا در برخی از موارد درنهایت کار آن را بازخوانی و تائید هم می‌کنند. درحالی‌که هر دو این رویکردها نیازمند تائید شرکت در مرحله آخر و قبل از چاپ است، استفاده از یک نظر خارج از سازمان اغلب بیشتر توصیه می‌شود. نکته مهم که در بالا هم به آن اشاره شد، بی‌طرفانه بودن محتوا و ادبیات استفاده‌ بک لینک شاپ آی آر شده برای این نوع محتوا است، هرچند که بازهم نوعی از تبلیغ است که هزینه‌ای برای صرف شده و هرگز رپورتاژ آگهی پوشش‌دهنده نکات منفی در رابطه با یک محصول یا کالا نمی‌شود. رپرتاژ آگهی بیشتر از هر چیز برای محصولات و خدماتی مناسب است که در آنها بک لینک شاپ آی آر اطلاعات بیشتر و بهتر موجب فروش محصول نسبت به استفاده از تصاویر می‌شود. محصولات و خدماتی که بیش از هر چیز دیگری برای آنها از این نوع تبلیغات استفاده می‌شود شامل مکمل‌های غذایی، روندهای آرایشی و بهداشتی، محصولات رپورتاژ آگهی ورزشی و برنامه‌های آموزشی و تربیتی و آژانس‌های مسافرتی می‌شود.منبع:رپرتاژ آگهی,آگهی رپورتاژ,سایت, رپورتاژ آگهی, رپرتاژ خبر,رپرتاژ چیست,رپورتاژ نویسی,تبلیغات رپورتاژ,تبلیغ رپرتاژ


آموزش نسخه خوانی در داروخانه
یکشنبه 15 اسفند 1395 - 11:07
نقل قول این ارسال در پاسخ
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :