زمان جاری : سه شنبه 16 اردیبهشت 1404 - 8:22 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم





دستیار دندانپزشک

ارسال پاسخ
تعداد بازدید 362
نویسنده پیام
sitecode آفلاین


ارسال‌ها : 223
عضویت: 21 /6 /1395


راهنمای دریافت نماد الکترونیک

راهنمای دریافت نماد الکترونیکتصویر: http://www.idea-soft.ir/blog/images/e-namad.jpgراهنمای دریافت نماد الکترونیک : اگر صاحب کسب و کاری در فضای اینترنت می باشید و قصد دارید به فروش محصولات و کالا های وب سایت تان بپردازید ، در شروع نیازمند استفاده از درگاه اینترنتی در طراحی سایت تان می باشید . لذا هنگامی که از درگاه الکترونیکی در وب سایت تان استفاده می کنید به نماد اعتماد الکترونیک ، نیازمند می باشید . نماد اعتماد الکترونیک در واقع یک آرم یا برچسب دیجیتالی است که توسط وزارت صنعت و معدن به وب سیت های متقاضی تعلق می گیرد به این صورت که فروشگاه ها و وب سایت هایی که در وب سایت enamadd ثبت نام می نمایند و همه ی مراحل را به درستی پشت سر می گذارند می توانند این نماد را دریافت کنند . امروزه طبق بیانیه ای از سوی بانک مرکزی هیچ شرکت ارائه دهنده ی درگاه های اینترنتی اجازه ی ارائه ی درگاه اینترنتی به فروشگاه ها و کسب وکار هایی که دارای نماد اعتماد الکترونیکی نمی باشند را ندارد .مراحل دریافت نماد اعتماد الکترونیک :

  • در شروع می بایست در وب سایت نماد اعتماد ثبت نام نمایید و تمامی فرم ها را به درستی تکمیل کنید .
  • در مرحله ی بعدی درخواست دریافت شما مورد بررسی قرار می گیرد .
  • مرحله ی بعدی بررسی هویت آدرس محل کار و شماره ی تماس شما می باشد . به این صورت که یک کد اختصاصی برای شما ارسال می گردد .
  • در این بخش می بایست اقدام به رعایت الزامات نماد ، نمایید . به طور مثال تصاویر طراحی سایت ، نوع مطالب و ... می بایست بر اساس شرایط نماد اعتماد الکترونیک باشد .
  • پنجمین مرحله ، مرحله ی نهایی در دریافت نماد می باشد و می بایست اقدام به ارسال مدارک و بررسی فیزیکی نمایید .
  • پس از انجام بررسی های نهایی ، مجوز نماد برای شما ارسال خواهد شد .
  • در آخرین مرحله تنها کافیست لوگوی نماد اعتماد الکترونیک را در طراحی سایت تان قرار دهید و امکان مشاهده آن را به کاربران تان بدهید .

مدارک مورد نیاز برای دریافت نماد اعتماد الکترونیک :متقاضیان دریافت نماد اعتماد الکترونیک به طور کلی به دو دسته ی حقیقی و حقوقی تقسیم می شوند .مدارک مورد نیاز برای متقاضیان حقیقی :

  • ارائه ی تصویر مجوز فعالیت
  • ارسال تعهد نامه ی شخصیت حقیقی که این تعهد نامه پس از انجام مراحل ثبت نام در سامانه برای شما فرستاده خواهد شد .

مدارک مورد نیاز برای متقاضیان حقوقی :

  • ارسال عکس آگهی ثبت شده در روزنامه ی رسمی کشور
  • ارسال تصویری از اساسنامه
  • ارائه ی آگهی از آخرین تغییرات اتفاق افتاده در اعضای هیات مدیره
  • ارسال آگهی در رابطه با آخرین تغییرات در موضوع فعالیت
  • ارائه ی فرم تعهد نامه ی حقوقی
  • ارسال تصویر پروانه ی فعالیت


آموزش نسخه خوانی در داروخانه
یکشنبه 27 فروردین 1396 - 15:16
نقل قول این ارسال در پاسخ
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :