تعداد بازدید 362
|
نویسنده |
پیام |
sitecode

ارسالها : 223
عضویت: 21 /6 /1395
|
راهنمای دریافت نماد الکترونیک
راهنمای دریافت نماد الکترونیک راهنمای دریافت نماد الکترونیک : اگر صاحب کسب و کاری در فضای اینترنت می باشید و قصد دارید به فروش محصولات و کالا های وب سایت تان بپردازید ، در شروع نیازمند استفاده از درگاه اینترنتی در طراحی سایت تان می باشید . لذا هنگامی که از درگاه الکترونیکی در وب سایت تان استفاده می کنید به نماد اعتماد الکترونیک ، نیازمند می باشید . نماد اعتماد الکترونیک در واقع یک آرم یا برچسب دیجیتالی است که توسط وزارت صنعت و معدن به وب سیت های متقاضی تعلق می گیرد به این صورت که فروشگاه ها و وب سایت هایی که در وب سایت enamadd ثبت نام می نمایند و همه ی مراحل را به درستی پشت سر می گذارند می توانند این نماد را دریافت کنند . امروزه طبق بیانیه ای از سوی بانک مرکزی هیچ شرکت ارائه دهنده ی درگاه های اینترنتی اجازه ی ارائه ی درگاه اینترنتی به فروشگاه ها و کسب وکار هایی که دارای نماد اعتماد الکترونیکی نمی باشند را ندارد .مراحل دریافت نماد اعتماد الکترونیک : - در شروع می بایست در وب سایت نماد اعتماد ثبت نام نمایید و تمامی فرم ها را به درستی تکمیل کنید .
- در مرحله ی بعدی درخواست دریافت شما مورد بررسی قرار می گیرد .
- مرحله ی بعدی بررسی هویت آدرس محل کار و شماره ی تماس شما می باشد . به این صورت که یک کد اختصاصی برای شما ارسال می گردد .
- در این بخش می بایست اقدام به رعایت الزامات نماد ، نمایید . به طور مثال تصاویر طراحی سایت ، نوع مطالب و ... می بایست بر اساس شرایط نماد اعتماد الکترونیک باشد .
- پنجمین مرحله ، مرحله ی نهایی در دریافت نماد می باشد و می بایست اقدام به ارسال مدارک و بررسی فیزیکی نمایید .
- پس از انجام بررسی های نهایی ، مجوز نماد برای شما ارسال خواهد شد .
- در آخرین مرحله تنها کافیست لوگوی نماد اعتماد الکترونیک را در طراحی سایت تان قرار دهید و امکان مشاهده آن را به کاربران تان بدهید .
مدارک مورد نیاز برای دریافت نماد اعتماد الکترونیک :متقاضیان دریافت نماد اعتماد الکترونیک به طور کلی به دو دسته ی حقیقی و حقوقی تقسیم می شوند .مدارک مورد نیاز برای متقاضیان حقیقی : - ارائه ی تصویر مجوز فعالیت
- ارسال تعهد نامه ی شخصیت حقیقی که این تعهد نامه پس از انجام مراحل ثبت نام در سامانه برای شما فرستاده خواهد شد .
مدارک مورد نیاز برای متقاضیان حقوقی : - ارسال عکس آگهی ثبت شده در روزنامه ی رسمی کشور
- ارسال تصویری از اساسنامه
- ارائه ی آگهی از آخرین تغییرات اتفاق افتاده در اعضای هیات مدیره
- ارسال آگهی در رابطه با آخرین تغییرات در موضوع فعالیت
- ارائه ی فرم تعهد نامه ی حقوقی
- ارسال تصویر پروانه ی فعالیت
|
|
یکشنبه 27 فروردین 1396 - 15:16 |
|
تشکر شده: |
|
|
برای ارسال پاسخ ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.