زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 1:23 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم





دستیار دندانپزشک

ارسال پاسخ
تعداد بازدید 558
نویسنده پیام
hamidrabbani آفلاین


ارسال‌ها : 25
عضویت: 17 /2 /1396


تغذیه سالم
تغذیه سالم خیلی اوقات گیج کننده به نظر میرسه و معمولا راه و روش دقیقی براش گفته نمیشه! اما با این 10 اصل تغذیه سالم برای تناسب اندام، شادابی و سلامتی میتونی به خوبی تغذیه سالم رو برای خودت و خانوادت یاد بگیری! مثلا می شنویم که روغن بده! این اشتباهه، روغن خیلی هم مفیده اما چه نوع روغنی و به چه اندازه؟یا مثلا می شنویم که تنقلات و کیک و شیرینی مضره و در تغذیه سالم نقشی نداره! این هم اشتباهه! تو میتونی تنقلات و کیک و شیرینی و حتی بستنی و چیپس سالم و چربی سوز درست کنی اون هم با حداقل مواد و توی خونه!یا گاهی می شنویم که مواد غذایی سالم گرونه! اینطور نیست، برای یک وعده غذایی سالم گزینه های خیلی خیلی زیادی وجود داره که به ارزانی در دسترس همه هستن.حتی گاهی میشنویم که فست فود در تغذیه سالم ممنوعه! در فیت شو اینطور نیست به شرطی که فست فود خونگی باشه و سالم باشه!خلاصه اینکه با فیت شو هیچ محدودیتی نداری. میتونی از همه نعمت های خدا لذت ببری اما از نوع سالمش که با مرور زمان و اصلاح سبک غذاییت با روش فیت شو، کم کم تناسب اندام به دست میاری یا اگر اضافه وزن نداری بدن بهتر و قوی تر و شاداب تری خواهی داشت و تا پایان عمرت سلامتی و شادابی رو به خودت هدیه می کنی! این روش تغذیه ای حتی در سلامتی پوست و موت هم تاثیر داره و باعث جوان تر موندن میشه! دیگه چی میخوای؟فقط کافیه اصولش رو یاد بگیری جزییات برنامه غذایی و نمونه وعده ها و تنقلات و فست فود های سالم رو تو محصولات سایت فیت شو میتونی ببینی اما در این فایل میخوام 10 گام اصلی و اساسی تغذیه سالم رو بهت آموزش بدم که میتونه نگاهت به تغذیه سالم رو دگرگون کنه!باهم یک اصل از این 10 اصل رو می بینیم:اصل 9- روغن رو حذف نکن! حذف روغن در برنامه غذایی بانوان خیلی خیلی اشتباهه! چون خانوم ها برای سلامتی و شادابی و جوانی پوست و مو به چربی احتیاج دارن. همچنین برای بافت سینه و باسن چربی لازمه و عموما چربی بدن خانوم ها بیشتر از آقایونه.بدن ما به چربی احتیاج داره اما روغن باعث اضافه وزن و بیماری میشه؟ راه حلش چیه؟ اینکه روغن های مفید رو جایگزین روغن های مضر کنی و مصرف روغن رو کمتر کنی نه اینکه کلا حذف کنی.روغن های مفید شامل روغن زیتون، روغن نارگیل، آووکادو و انواع آجیل و دانه های بدون نمک و سالم هست.پس از نعمت های خدا لذت ببر و خوش هیکل شو!
سورس:
http://fitsho.ir/healthy-eating-for-being-fit

آموزش نسخه خوانی در داروخانه
یکشنبه 07 خرداد 1396 - 14:17
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
kian2137 آفلاین



ارسال‌ها : 49
عضویت: 15 /1 /1396


پاسخ : 1 RE تغذیه سالم
لیوان کاغذی یک لیوان یکبار مصرف است که با یک لایه کاغذ از موم یا پلاستیک کاور شده و ضد آب نیز می باشد تا بتواند مقاومت بیشتری را در برابر مایعات داشته باشد. امروزه لیوان های کاغذی و ظروف یک بار مصرف کاغذی در تمام دنیا استفاده می‌شوند. از همین جهت کارخانه تولید لیوان کاغذی ساحل جنوب، تلاش نموده تا انواع خدمات تولید و چاپ لیوان های کاغذی را در سطح جهانی داشته باشد.
لیوان‌های یکبار مصرف کاغذی دارای طرح‌ها، رنگ‌ها و مدل‌ها و سایزهای مختلفی هستند. این عوامل تاثیر مستقیم بر قیمت نهایی آن‌ها خواهد داشت. علاوه بر این، نوع درب‌دار، بدون درب، تک لایه، دو لایه، متوسط و گلاسه بودن آن‌ها نیز قیمت لیوان کاغذی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.
کارخانه تولید لیوان کاغذی ساحل جنوب، فروش عمده لیوان کاغذی در تهران را بر عهده داشته و همواره تلاش نموده تا بهترین لیوان ها را با بهترین کیفیت به مشتریان خود عرضه نماید. قیمت لیوان کاغذی با توجه به تیراژ و کیفیت کاغذ به کار رفته در تولید آن متغیر می باشد. ظروف یکبار مصرف کاغذی به صورت جزئی و کلی در بازار عرضه می شوند. این روزها به دلیل نوسانات قیمت دلار، قیمت بسیاری از کالاها از جمله قیمت کاغذ، تغیر چشمگیری داشته است و این مسئله باعث شده تا قیمت عمده لیوان کاغذی نیز بسته به نوع و کیفیت کاغذی که در تولید لیوان کاغذی استفاده می شود در بازار متغیر شود.
یکی از اصلی ترین دلایل در محبوبیت استفاده از لیوان های کاغذی در بین مردم، داشتن زندگی های پر مشغله شهری است. مردم در قدیم مشغله کمتری داشتند و همین مسئله برای آنها این فرصت را فراهم می کرد تا از ظروف شیشه ای در مهمانی های خود استفاده کنند ولی امروز مردم با توجه به مشغله هایی که دارند فرصت استفاده از ظروف شیشه ای را در جشن ها و مجالس خود نداشته و به سمت استفاده از لیوان های کاغذی رفتند بنابراین این مسئله باعث شده تا فروش عمده لیوان کاغذی نسبت به گذشته بسیار بیشتر شود و تولید کنندگان این محصولات بتوانند در این زمینه همکاری های خوبی را با جامعه هدف خود داشته باشند.
مردم این روزها برای برگزاری جشن های شلوغ خود از لیوان های کاغذی بجای ظروف شیشه ای استفاده می کنند. همچنین امروزه استفاده از لیوان کاغذی در کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها بسیار زیاد شده و همین باعث شده تا فروش لیوان کاغذی عمده بیشتر مورد استقبال قرار گیرد. لیوان های کاغذی از نظر حفظ محیط زیست،از نظر بهداشت وچه از نظر سلامت نسبت به بقیه ظروف یکبار مصرف دارای اهمیت بیشتری هستند. در تولید لیوان کاغذی از مواد شیمیایی استفاده نمی‌شود به همین دلیل این محصول آسیبی برای انسان و یا محیط ‌زیست به دنبال نخواهد داشت.
کارخانه ساحل جنوب آماده عقد قرارداد با ارگان های دولتی و خصوصی، سازمان ها، ادارات در خصوص تولید انواع لیوان کاغذی در سریع ترین زمان و بدون واسطه است. ساحل جنوب بهترین محصولات را با بهترین کیفیت و رنگ برای شما عرضه می نماید.
لیوان کاغذی عمده

امضای کاربر : طراحی سایت مشهد , تصفیه آب جرعه , گریتینگ , کفشور , گریل استخری , گاتر , کفشور استیل , چاپ لیوان کاغذی , کفشور خطی , لیوان کاغذی
یکشنبه 02 اردیبهشت 1403 - 06:18
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :