زمان جاری : سه شنبه 28 شهریور 1396 - 5:58 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم





آموزش نسخه خوانی در داروخانه آموزش نسخه خوانی در داروخانه

ارسال پاسخ
تعداد بازدید 74
نویسنده پیام
hamidrabbani آفلاین


ارسال‌ها : 25
عضویت: 17 /2 /1396


فیتنس در بانوان
همه ما خانوم ها چربی های اضافی ای رو که در قسمت های خاصی از بدنمون ذخیره میشه و سخت تر از بقیه قسمت ها آب میشه تجربه کردیم. نقاطی مثل زیر شکم، ران، بازو و باسن که برای خوش فرم شدن به تلاش بیشتری نیاز دارن و در خانم ها رایج ترین قسمت های ذخیره کننده چربی هستن! طی سال های متمادی تجربه 10 تمرین موثر برتر در فیتنس زنان رو برای فرم گیری عالی بدن پیدا کردم که باعث بالا رفتن اعتماد به نفس و پوشیدن هر لباسی که میخوای میشه! و بهترین و موثرترین تمرینات هستن. فیتنس بانوان به تمریناتی که گفته میشه که غالبا با وزن بدن انجام میشن.
نحوه انجام حرکات:

1- تمرین کل بدن

برای یه فرم گیری سریع و عالی 5 تا حرکت رو از 10 تا حرکت انتخاب کن و 3 دور 10 تایی از هر حرکت رو انجام بده. یعنی هر حرکت رو 10 بار انجام میدی و دو دور دیگه از اول تکرار می کنی.

هرچه سرعت انجام حرکاتت و رفتن از یک حرکت به حرکت بعدی بیشتر باشه بهتر چربی میسوزونی!

روز بعد 5 حرکت بعدی رو انجام میدی و این چرخه رو تکرار می کنی! میتونی بعضی روزها کاردیو (ورزشی که ضربان قلب رو بالا میبره مثل دویدن و راه رفتن تند و... ) انجام بدی.

2- تمرین فرم دهی نقاط خاص بدن

اگر میخوای روی نقطه خاصی از بدنت کار کنی تمرین مربوط به اون نقطه رو انتخاب کن و هر روز انجام بده. فقط هر روز به زمان و تعداد حرکتت اضافه کن تا بهترین نتیجه رو بگیری.

سورس:
http://fitsho.ir/12-top-fitness-food-for-women


آموزش نسخه خوانی در داروخانه
یکشنبه 08 مرداد 1396 - 14:39
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :