تعداد بازدید 337
|
نویسنده |
پیام |
siavash82ir

ارسالها : 14
عضویت: 22 /9 /1395
|
فروش مستیقیم از طریق تبلیغات
در طراحی صفحه فروش محصولتان دقت زیادی داشته باشید. این صفحه تعیین کننده این است که کاربران از شما خرید کنند یا خیر پس ساده برایشان توضیح دهید که محصول یا خدمت شما چه خصوصیتی دارد. این موضوع باعث می شود درصد خرید کاربران کم یا زیاد تر شود.واقعاً بروند؟؟روشی طراحی کنید که از تمام افرادی که نمی خواهند از شما خرید کنند یک سرنخ بگیرید. تجربه نشان داده که بیشترین میزان نرخ پرش مربوط به صفحات نهایی خدمات و محصولات است. پس نگذارید کاربرانتان بدون ارائه هیچ سرنخی آنجا را ترک کنند. البته طبیعتا نه به زور بلکه با ارائه یک ارزش که آن ها تا به حال از شما دریافت نکرده اند. کمپین تبلیغاتی خبرنامهبرای عضویت در خبرنامه هایتان یک بخش را بگذارید تا بتوانند علاقه مندان به کسب وکارتان را به دلیل فراموشی از دست ندهید. حالا شما بخش اول چرخه جذب کاربر را انجام داده اید و مرحله بعدی جذب مجدد کاربران است.گفتنی است که درمجموع به طور متوسط شما می توانید به ۱ درصد الی ۴ درصد مشتریان خود به صورت مستقیم خدمت یا محصول بفروشید.اعدادی از این بالاتر یا پایین تر مربوط به کسب وکارهای خاص هستند و تأثیر فاکتورهای دیگری نظیر برندینگ موثر میزان فراگیری استفاده از محصول، خدمت، قیمت و بسیاری عوامل دیگر تعیین کننده افزایش یا کاهش آن است.باید محاسبه کنید که اگر مجموع هزینه سالانه تبلیغات شما میتواند با سود حاصل از فروش ۱ تا ۴ درصد از کاربران ورودی افرادی که وب سایت شما را دیده اند پوشش داده شود اقدام به تبلیغ کنید و در غیر این صورت نگرانی های بعدی در مورد سوددهی کسب وکار دامن گیر شما خواهد شد. طراحی سایت تجاری ثبت دامنه میزبانی سایت سئوی سایت
|
|
چهارشنبه 11 مهر 1397 - 12:57 |
|
تشکر شده: |
|
|
برای ارسال پاسخ ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.