زمان جاری : سه شنبه 16 اردیبهشت 1404 - 4:01 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم





دستیار دندانپزشک

ارسال پاسخ
تعداد بازدید 348
نویسنده پیام
siavash82ir آفلاین


ارسال‌ها : 14
عضویت: 22 /9 /1395


چند شبکه اجتماعی برای بازاریابی

اگر تجارت کوچکی دارید یا کسب و کار جدید تان را به تنهایی اداره می کنید و زمان کمی برای تمرکز روی فعالیت های بازاریابی دارید اگر بدانید ابزارهای بازاریابی جدیدی مختص خرده فروشان آنلاین ایجاد شده حتما خوشحال می شوید. ابزارهایی که با کمترین زحمت نظر مخاطب شما را جلب می کنند. ابزارهای شبکه اجتماعی برای ایجاد و انتخاب محتوای اجتماعینخستین چیزی که شما برای هرگونه بازاریابی موفقی در شبکه های اجتماعی و درهر فعالیتی نیاز دارید محتواست. محتوایی که شما در فیسبوک اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی منتشر می کنید به طرفداران شما این امکان را می دهد که کسب و کار شما را بشناسند. اگر نمی دانید از کجا شروع کنید تا به دنبال منابع عالی برای محتوای شبکه اجتماعی بگردید با ابزارهای شبکه اجتماعی زیر شروع کنید.طراحی سایت شرکتی ۱- CanvaCanva به افرادی که طراح نیستند کمک می کند تا به آسانی و تنها با کشیدن و رها کردن فایل ها بر روی صفحه اصلی بازاریابی بصری ایجاد کنند. به عنوان یک فروشنده می توانید از Canva برای پست های شبکه اجتماعی پست های رسانه ای اینفوگرافیک آگهی های اجتماعی و تصاویر کوچک تبلیغاتی و دیگر کارها استفاده کنید.هاست

می توانید رنگ ها تصاویر و مطالب مورد نیازتان را درCanva به شکل دلخواه تان درآورید و با نام تجاری کسب و کارتان هماهنگ کنید و پست های شبکه های اجتماعی تان را کامل کنید. می توانید از گزیده های وسیع عکس ها و علامت های رایگان انتخاب کنید اما حتی گزینه های پولی مقرون به صرفه هستند و هر قطعه تنها یک دلار است.

به محض اتمام می توانید طراحی هایتان را در قالب PNG دربیاورید تا بتوانید تصویرتان را در صفحات شبکه های اجتماعی و پروفایل تان به اشتراک بگذارید. به علاوه برای گرافیک شبکه های اجتماعی Canva برای پر طرفدارترین اقسام بازاریابی جانبی بروشور کارت ویزیت اینفوگرافیک ارائه خلاصه نویسی برگه و … قالب هایی دارد. اگر درگیر طراحی محتوا برای شبکه اجتماعی و کسب و کارتان هستید حساب کاربری رایگان Canva را امتحان کنید. ۲- Feedlyآیا اطلاعات تان را با آخرین تحولات و موضوعات صنعت خودتان به روز می کنید؟ آیا می خواهید کمی ازاین اخبار را با مخاطبان تان به اشتراک بگذارید؟ در این صورت از Feedly استفاده کنید. Feedly به شما این امکان را می دهد که تمام وبلاگ های مورد علاقه واشتراک های ماهیانه ای را که برای انتشارات آنلاین دارید را یک جا سازماندهی کنید.می توانید به روش های مختلفی از Feedly استفاده کنید. برای رسیدن به این هدف با استفاده از ابزارهای شبکه اجتماعی می توانید از آن برای انتخاب محتوا از دیگر وبسایت های مربوط استفاده کنید و این محتوا را با مخاطبان تان در فیسبوک توئیتر لینکدین و دیگر شبکه های مهم به اشتراک بگذارید. Feedly همچنین با شبکه های اجتماعی third party دارای قابلیت برنامه ریزی کار می کند مثلا Buffer و ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی از قبیل HootSuite در ادامه درباره هر دو آن ها صحبت خواهیم کرد.

اگر دوست دارید برای مخاطبان شبکه های اجتماعی تان محتوا انتخاب کنید اما نمی دانید از چه سایت هایی شروع کنید Allop پنج پست آخر وبلاگ ها را در اختیار شما قرار می دهد که از سیستم عامل های اندروید تا پربیننده ترین کلیپ ها و هر چیز دیگری را تحت پوشش قرار می دهد. وبلاگ ها و انتشارات آنلاینی را پیدا کنید که مقالاتش مردم را ترغیب کند تا بیشتر از محصولاتی که شما می فروشید بخرند مثلا اگر مغازه لباس فروشی دارید مقالاتی در حوزه مد را به اشتراک بگذارید.

به عنوان یک صاحب مغازه این شبکه اجتماعی برای روزهایی که وقت ندارید که محتوای خودتان را نشر دهید اما می خواهید که شبکه اجتماعی تان همچنان محبوب بماند استفاده از ابزارهای شبکه اجتماعی روشی موثر است. دسته ای از خرده فروشان آنلاین با استفاده از همین روش به شکل موفقیت آمیز و سودآوری محتوا انتخاب کرده اند.طراحی وب فروشگاهی

۳- Post Plannerروش دیگری که برای پیدا کردن محتوا و اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی پیشنهاد می کنیم Post Planner است. Post Planner به شما این امکان را می دهد که پربازدید ترین محتوا عکس و مقاله را درباره یک موضوع پیدا کنید. می توانید با جستجوی واژه کلیدی یا چرخیدن در صفحات صنعتی محتوای مورد نظرتان را پیدا کنید.

همین که چیزی را که می خواهید را پیدا کردید می توانید بلافاصله آن را برای مخاطبان تان در فیسبوک توئیتر یا پینترست Pinterest به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید برنامه ریزی کنید تا آن را در زمان یا تاریخی دیگر نشر دهید.

هزینه Post Planner بدین صورت است که از سه دلار در ماه شروع می شود پرداخت به صورت سالیانه و ظرفیت آن برای سه پروفایل سی پست در روز و برای پست هایی که از قبل برنامه ریزی می شوند تا به صورت خودکار منتشر شوند 300 پست است. برای افرادی که تجارت الکترونیک می کنند و به دنبال آن هستند که بهترین محتوا را با استفاده از ابزارهای شبکه های اجتماعی پیدا کنند Post Planner گزینه مناسبی به نظر می رسد. ابزارهای شبکه اجتماعی برای مدیریت طراحی سایت خبری فعالیت اجتماعیگزینه دیگر در لیست ابزارهای شبکه اجتماعی ابزارهای مدیریتی است. ابزارهایی وجود دارند که به شما این امکان را می دهند که برای مطالبی که می خواهید در آینده در شبکه های اجتماعی منتشر کنید برنامه ریزی کنید و پیوسته از زمانی که مخاطبان برای خواندن مطالب شما صرف می کنند اطلاع داشته باشید. این ابزار برای صاحبان تجارت الکترونیکی که می خواهند حساب کاربری یک یا چند شبکه اجتماعی شان را خارج از شبکه مجازی مدیریت کنند گزینه مناسبی است. این ابزارهای بازاریابی شبکه های اجتماعی کمک می کند که از اتلاف وقت جلوگیری کنید.پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :ابزارهای تحلیلی اینستاگرام را دقیق تر بشناسید

میزبانی وب سایت طراحی سایت پزشکی طراحی سایت انتخابات مجلس وب هاست سئو طراحی وب سایت فروشگاهی طراحی سایت صنعتی


آموزش نسخه خوانی در داروخانه
پنجشنبه 19 مهر 1397 - 12:13
نقل قول این ارسال در پاسخ
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :