زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 2:27 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم





دستیار دندانپزشک

ارسال پاسخ
تعداد بازدید 400
نویسنده پیام
roozferight آفلاین


ارسال‌ها : 45
عضویت: 2 /3 /1396


مشتری شما چگونه طراحی سایت شما را تفسیر می کند
مشتری شما چگونه طراحی وب سایت شما را تفسیر می کندطراحی سایت


سیاست ها می توانند کاملا محدود باشند و در برخی موارد طراحان وب مستقل، که کارشناسان در زمینه خود هستند، ممکن است به دلایل فنی بر علیه مشتریان سیاست عمل کنند. شما باید بدانید که مشتریان چه چیزی در مورد چیزها فکر می کنند.
به این ترتیب، می توانید از موارد زیر جلوگیری کنید: جعبه ابزار طراح Freelance
نامحدود: 500000+ قالب وب، آیکون مجموعه، تم و طراحی دارایی
مهم است که ممکن است که یک درگیری یا سوء تفاهم بین یک مشتری و یک مترجم آزاد وجود داشته باشد. اگر تا به حال بیش از حد درگیری یا سوء تفاهم وجود داشته باشد، پروژه ممکن است قبل از اینکه کامل شود، می میرد.
یکی از راه های جلوگیری از این کار این است که بدانید که مشتری شما در مورد پروژه چه فکر می کند. هر دو طرف باید با یکدیگر در صورتی که منافع و یا یک سوء تفاهم برای جلوگیری از مناقشات بیشتر وجود دارد، باید با یکدیگر هماهنگ باشد. بله، سوء تفاهم می تواند منجر به درگیری شود، اما می توان از آن جلوگیری کرد.
2. زباله زمان
زمان منبع بسیار ارزشمندی برای طراحان وب مستقل و مشتریان آنهاست. اگر بین یک مترجم آزاد و یک مشتری وجود دارد، زمان ارزشمند از دست خواهد رفت.
مثلا. اگر یک سوء تفاهم یا سوء تفاهم وجود داشته باشد، احتمال وجود یک بخشی از پروژه مجددا لازم است. مترجم آزاد باید مجددا شروع کند و مهلت با موفقیت به پایان نخواهد رسید.
3. پس انداز پول
پول نیز یک منبع مهم است. بدون پول، پروژه کامل نخواهد شد. هنگامی که به هزینه میرسد، مشتری دقیق است و شما به عنوان یک فارغ التحصیل باید آنها را مطمئن کنید که پول خود را به خوبی خرج می کنند.

یک راه برای موفقیت در پروژه و هدر دادن پول زیادی برای هر دو طرف است تا ایده ها را به اشتراک بگذارند. 4. مشتریان تجاوز
دلیل مشتریان ناراحت می شود؟
هرگز مشتریان را ناراحت نکنید! اولین گام برای جلوگیری از ناراحتی مشتریان، نشان دادن آنهاست که شما از آنچه که از شما انتظار می رود را می فهمید. 5. نحوه خواندن ذهن مشتری
اکنون اجازه دهید به شما راهنمایی ها و راه هایی در مورد اینکه چگونه می توانید به ذهن مشتریان خود دسترسی پیدا کنید.

طوفان مغزی یک فرآیند است که اعضای یک گروه با یکدیگر به اشتراک گذاشته اند. این تکنیک به شما امکان اشتراک و گفتگو در مورد ایده ها و تعیین دامنه پروژه را میدهد.
چگونه به درستی انجام دهید:

مصاحبه ها یکی از راه های شناختن آنچه مشتریان شما می خواهند ببینند. هنگام مصاحبه با مشتری خود در رابطه با پروژه چه کاری باید انجام دهید؟

به نظر شخصی من، من ترجیح می دهم مصاحبه ها. مصاحبه ها می توانند یک رابطه خوب بین شما و مشتری شما ایجاد کنند. همچنین بهتر است از شما سوالاتی بپرسید تا بتوانید مشتری خود را درک کنید و آنچه را که دوست دارید.
پرسشنامه ها یک راه خوب برای شناختن ایده های مشتری شماست. بگذارید برای شما مثالی بزنم. دوست پسر من یک طراح لوگو آزاد است. از آنجایی که او نمیتواند مصاحبههای شخصی یا چت انجام دهد، راهش برای پیدا کردن آنچه مشتریها میخواهند این است که آنها را یک پرسشنامه بفرستند.
مشتریان نیاز به پاسخ دادن به این دارند تا ایده هایی در مورد آرم های مورد علاقه خود را ارائه دهند. و در اینجا سوالات هستند:
نام شرکت: _________________________________
این جایی است که مشتری کل نام شرکت را می نویسد.
نوع کسب و کار: _________________________________
در این سؤال مشتری نوع کسب و کار خود را: سازنده، تجارت الکترونیک و غیره
رنگ مورد نظرتان چیست؟ _________________________________
اگر آنها رنگ های مورد نظر را داشته باشند، آنها آن را اینجا می نویسند.
فونت های مورد نظر شما چیست؟ _________________________________
همچنین با فونتها، اگر آنها یک فونت خاص را دوست دارند، آن را اینجا بنویسید.
صفات (شرح مختصری از آنچه دوست دارید در لوگو ببینید): _________________________________
پاسخ به این سوال بسیار مهم است. این جایی است که مشتری توصیف آنچه را که می خواهد. یا او می تواند بیان کند که طراح میتواند آزادانه عمل کند.
او از پاسخ مشتریان به عنوان مرجع و به عنوان نقطه شروع استفاده می کند.

شما می توانید پرسشنامه خود را بنویسید تمرکز بر آنچه شما باید در مورد پروژه بدانید. برای کمک به شما در این زمینه، نکاتی برای نوشتن پرسشنامه ها وجود دارد:
طرح های نمایشی خوب هستند تا شما و مشتری خود را در موارد خاصی درک کنید. مهم است که هر دو در همان صفحه قرار داشته باشید تا بعدا درگیری ها را از بین ببرید.

حتی اگر مشتریان هم مانند رئیس شما باشند، باید پیشنهادات خود را نیز به آنها بدهید، به ویژه از آنجایی که شما بیشترین دانش را دارید.
هنگامی که چیزها را پیشنهاد کنید


هیچ مشکلی در ارائه پیشنهادات به مشتریان شما وجود ندارد. در واقع، آنها از آن قدردانی می کنند. این یکی از راه های نشان دادن این است که شما در مورد آنچه که انجام می دهید بسیار علاقه مند و متعهد هستید.
در هر جنبه ای از زندگی ما باید ارتباط برقرار کنیم. و این در جهان آزاد است.
چرا باید با مشتریانتان ارتباط برقرار کنید؟

هنگامی که ایده ها را جمع می کنید ارتباط برقرار نمی شود. در طول پروژه، همیشه مطمئن شوید که با مشتریانتان ارتباط برقرار می کنید. این یک عنصر بسیار مهم برای تکمیل هر پروژه با موفقیت است. بسته شدن
این فقط چند راه برای
است می دانید که مشتریان شما چه فکر می کنند بسته شدن آن:
با این نکات، شما قادر خواهید بود روابط خوبی با مشتریان خود ایجاد کنید و در تکمیل پروژه هایی که مشتریان شما را خوشحال می کنند موفق باشید. src = "10.jpg
مقالات مرتبط

آموزش نسخه خوانی در داروخانه
پنجشنبه 13 تیر 1398 - 02:56
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :