زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 1:19 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم





دستیار دندانپزشک

ارسال پاسخ
تعداد بازدید 106
نویسنده پیام
kian2137 آفلاین


ارسال‌ها : 49
عضویت: 15 /1 /1396


آیا میدانید گاتر چیست و چه کاربردهایی در صنعت ساختمانی دارد ؟
آیا تا به حال به این مسئله اندیشیده اید که آب هایی که در سطح زمین بر اثر بارش باران جمع می شوند چگونه به زمین برگردانده می شوند؟ شاید بسیاری از شما برای این مسئله پاسخ هایی را ارائه دهید. ما در این مقاله برای جمع آوری آب های سطح زمین گاتر را پیشنهاد می کنیم.
گاتر چیست ؟
به انواع کانالهای آبرو پیش ساخته که در کف محوطه های مختلف به جهت جمع آوری آبهای سطحی به کار می رود گاتر گفته می شود. گاتر برای جمع آوری آب در کف پارکینگ، موتورخانه، رمپ ورودی ساختمان، سونا، دور استخر، جکوزی، بام، تراس، روف گاردن، فضاهای تاسیساتی، فضاهای صنعتی، کارخانه ها، آشپزخانه های صنعتی، سرویس های بهداشتی به کار می رود. گاتر در لغت به معنای ناودان، آبرو و راه آب نامگذاری شده است.
گاتر پیش ساخته چیست ؟
از مهمترین مزیت هایی که از گاتر پیش ساخته می توان نام برد عبارتند از : مقاومت وزنی بالا، اجرای سریع، عمر مفید و زیبایی آن، کاهش حجم خاکبرداری، مقاومت در برابر مواد شیمیایی، قیمت مناسب نسبت به روش های سنتی
گاترهای پیش ساخته با توجه به تنوع گریتینگ های فلزی و پلاستیکی موجود در بازار، متناسب با معماری پروژه در طرح و رنگ های مختلف ارائه می شوند. در انتخاب نوع گریتینگ و گاتر پیش ساخته باید مقاومت مواد اولیه مورد استفاده در برابر مواد شیمیایی و کلاس مقاومت وزنی گاتر، در نظر گرفته شود.

ادامه مطلب در لینک : http://rajanews.com/node/358981

آموزش نسخه خوانی در داروخانه
شنبه 19 آذر 1401 - 16:02
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :