زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 5:19 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم





دستیار دندانپزشک

ارسال پاسخ
تعداد بازدید 88
نویسنده پیام
kian2137 آفلاین


ارسال‌ها : 49
عضویت: 15 /1 /1396


چاپ انواع لیوان کاغذی
چاپ انواع لیوان کاغذی یکی از مدرن‌ترین خدماتی است که مجموعه‌های چاپ، آن را به کاربران ارائه می‌دهند. از طرفی این روش از جمله پرطرفدارترین روش‌های تبلیغاتی است که در کشور ما استفاده می‌شود. خیلی از شرکت‌ها ترجیح می‌دهند کارمندان و پرسنل‌شان از لیوان‌هایی استفاده کنند که شعار مجموعه یا لوگو روی آن چاپ شده باشد. همچنین در صورتی که مراجعه کننده داشته باشند، می‌توانند با استفاده از این لیوان‌ها، لوگو برند خود را برای مشتریان تبلیغ کنند و به نوعی در مسیر جذب مشتریان وفادار و دائمی کاری کرده‌ باشند.همچنین برخی از مجموعه‌ها با توزیع این لیوان‌ها در مکان‌های پرتردد مانند کافه‌ها یا آبخوری‌های عمومی پتانسیلی برای تبلیغ برند خودشان ایجاد می‌کنند. این مجموعه‌ها لوگو مجموعه یا اهداف و استراتژی‌ها و شعارشان را روی لیوان چاپ می‌کنند و در بین مردم توزیع می‌کنند تا افرد دیگر با مجموعه آن‌ها آشنا شده و برای مراجعه به آن‌ها ترغیب شوند.چاپ لیوان کاغذی در سایزهای مختلفلیوان‌های کاغذی در سایزبندی مختلف موجود است تا بتوانید از آن‌ها برای اهداف مختلف استفاده کنید. درواقع با استفاده از سایزهای مختلف لیوان شما حتی دیگر محدود به سرو نوشیدنی نیستید و می‌توانید از لیوان‌ها برای توزیع مواد غذایی مانند سیب‌زمینی و جوجه هم استفاه کنید. در ادامه سایزبندی مختلف لیوان‌های کاغذی موجود در بازار به شرح زیر می باشد :

  • لیوان‌های ۹۰ سی‌سی برای سرو تستر، شات و قهوه و غیره

  • لیوان ۱۱۰ سی‌سی برای نوشیدن قهوه و تستر

  • لیوان ۱۲۰ سی‌سی یا لیوان دبل‌شات

  • لیوان ۲۰۰ سی‌سی به عنوان لیوان سایز واقعی

  • لیوان ۳۶۰ سی‌سی برای سرو مواد غذایی





تنوع سایزبندی لیوان‌های کاغذی سبب شده است که بتوانید از آن‌ها برای کاربری‌های مختلف بهره ببرید. از طرفی دست شما برای چاپ هم باز است. همانطور که قبلا هم گفتیم، شما می‌توانید لوگو و برند، شعار و استراتژی‌ها و را روی لیوان‌ها چاپ کنید. از طرفی می‌توانید تم چاپ را هر بار با توجه به مناسبت و هدفی که دارید، تغییر دهید.

لینک منبع : https://www.tasvirezendegi.com/%DA%86%D8%A7%D9%BE-%D9%84%DB%8C%D9%88%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%BA%D8%B0%DB%8C/

آموزش نسخه خوانی در داروخانه
دوشنبه 24 بهمن 1401 - 06:39
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :