زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 4:52 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم





دستیار دندانپزشک

ارسال پاسخ
تعداد بازدید 39
نویسنده پیام
kian2137 آفلاین


ارسال‌ها : 49
عضویت: 15 /1 /1396


معرفی دکتر پیمان زندی
در ویکی پدیا در رابطه با جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات آمده است که در کشور ما ایران به‌ طور کلی یک جراح مغز و اعصاب باید هفت سال در دانشگاه علوم پزشکی، پزشکی عمومی و پنج تا شش سال دستیاری ویژه را پشت سر بگذارد. بیشتر دوره‌های دستیاری بخش‌های علوم پایه و پژوهش‌های بالینی دارند. جراحان مغز و اعصاب ممکن است دوره‌های آموزشی بیشتری را پس از دورهٔ دستیاری یا در برخی موارد به عنوان یک دستیار ارشد با کمک هزینهٔ آموزشی پیگیری کنند. این دوره‌های آموزشی عبارتند از: جراحی مغز و اعصاب کودکان، مراقبت آسیب/اعصاب بحرانی، جراحی کارکردی و استریوتاکتیکی، عصب-سرطان‌شناسی وابسته به جراحی، پرتوجراحی، جراحی رشته‌های عصبی (نوروواسکولار)، عصب پرتوشناسی مداخله‌ای، عصب پیرامونی، جراحی ستون فقرات و جراحی قاعدهٔ جمجمه. جراحان مغز و اعصاب همچنین می‌توانند دوره‌های آموزشی آسیب‌شناسی عصبی (نوروپاتولوژی) و عصب-چشم‌پزشکی (نورو-اوفتالمولوژی) را با کمک هزینه‌های آموزشی بگذرانند. برای جراح شدن باید علاقه شخص بسیار زیاد باشد و توان طی کردن دوره‌های طاقت فرسا را داشته باشد.

دکتر پیمان زندی جراح مغز و اعصاب در سنندج
جراح ستون فقرات در سنندج
جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات در کردستان

آموزش نسخه خوانی در داروخانه
دوشنبه 25 دی 1402 - 16:18
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
kian2137 آفلاین



ارسال‌ها : 49
عضویت: 15 /1 /1396


پاسخ : 1 RE معرفی دکتر پیمان زندی
جراح مغز و اعصاب متخصصی است که در درمان عارضه های درگیر کننده ی مغز، نخاع، کمر و گردن و بسیاری از بیماری های عصبی دیگر همانند بیماری پارکینسون، نورالژی تریژمینال، آسیب به سر و غیره تخصص دارد. جراح مغز و اعصاب در تشخیص و درمان، مراقبت های قبل و بعد از درمان نیز می‌توانند به شما کمک کنند. جراح مغز و اعصاب در حل بیماری های مربوط به مغز و اجزای عصبی بدن بسیار ماهرانه عمل می کنند.
تصویر: https://hillbilly.ir/wp-content/uploads/2024/05/When-should-we-see-a-neurologist-1.jpg
درمان سردرد
درمان سردرد به علت آن بستگی دارد. برای برخی از سردردها، درمان های بدون نسخه مانند استامینوفن یا ایبوپروفن می تواند کمک کننده باشد. برای سردردهای دیگر، ممکن است داروهای تجویزی لازم باشد. در برخی موارد، ممکن است لازم باشد تغییراتی در سبک زندگی خود مانند کاهش استرس یا ورزش منظم ایجاد کنید.
پیشگیری از سردرد
از عوامل محرک خود مانند استرس، کمبود خواب، غذاها و نوشیدنی های خاص و برخی داروها خودداری کنید.
به طور مرتب ورزش کنید.
به اندازه کافی بخوابید.
رژیم غذایی سالم داشته باشید.
از مصرف کافئین و الکل خودداری کنید.
هیدراته بمانید.
تکنیک های مدیریت استرس مانند یوگا یا مدیتیشن را تمرین کنید.
برای اینکه بتوانید سریعتر پیشگیری های لازم را داشته باشید باید حتما به یک متخصص مغز و اعصاب خوب در شهری که هستید مراجعه کنید. اگر شما در شهر کردستان زندگی می کنید پیشنهاد ما به شما این هست که به جراح مغز و اعصاب در سنندج مراجعه کنید تا بتوانید خیلی سریع بیماری خود را درمان کنید.

امضای کاربر : طراحی سایت مشهد , تصفیه آب جرعه , گریتینگ , کفشور , گریل استخری , گاتر , کفشور استیل , چاپ لیوان کاغذی , کفشور خطی , لیوان کاغذی
یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 - 09:47
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :