آموزش نسخه خوانی در داروخانه آموزش نسخه خوانی در داروخانه

پکیج آموزشی اصول نسخه خوانی در داروخانه به همراه صد ها نمونه نسخه آموزشی

آموزش دستیار دندانپزشک

به وارونه خوش آمدید . در این تایپک میخواهیم کتاب اموزش دستیار دندانپزشک روبا 28 فصل آموزشی فارسی در قالب pdf رو برای شما معرفی کنیم. این کتاب توسط وب سایت دنتال مد تهیه شده است که در کنارش ویدئوهای آموزشی و همینطور 60 روز پشتیبانی رایگان داره . با من در ادامه همراه باشید. تا به معرفی کتاب دستیار کنار دندانپزشک تدوین شده توسط وب سایت دنتال مد بپردازیم.

علم و هنر دندانپزشكي در سال هاي اخير بيش از هر زماني پيشرفت داشته و اكنون در اوج پيشرفت خود مي باشد. امروزه به نسبت گذشته افراد خيلي بيشتري تمايل به نگه داري دندان هاي خود داشته و همچنين اغلب مردم توجه بيشتري به زيباتر كردن دندان ها و لبخند خودشان دارند. گسترش تعداد مطب ها و كلينيك هاي دندانپزشكي از يك سو، افزايش مراجعات بيماران به مراكز دندانپزشكي و تقاضاي روز افزون درمان هاي دندانپزشكي به ويژه درمان هاي زيبايي از سوي ديگر حضور يك و حتي گاها بيشتر از يك دستيار دندانپزشك ماهر را در كنار دندانپزشكان بيش از پيش ضروري ساخته است.

دستيار دندانپزشك چه كسي است؟

دستيار كنار دندانپزشك عضو بسيار مهمي در تيم مطب دندانپزشكي مي باشد كه وظايفي از جمله تكميل پرونده براي بيماران، انجام فرآيند هاي استريليزاسيون ابزارها و ضدعفوني محيط، آماده سازي يونيت و بيمار جهت شروع درمان، قرار دادن ست وسايل مورد نياز بسته به نوع درمان، آماده و مخلوط كردن و تحويل مواد دنداني مورد نياز دندانپزشك و... را بر عهده دارد.

هدف دستيار دندانپزشك ساده تر كردن فرآيند هاي درماني براي دندانپزشك، كاهش زمان و افزايش كيفيت درمان ها با كمك به دندانپزشك، كاهش اضطراب بيماران و... مي باشد.

آيا دستيار كنار دندانپزشك شغل راحتی است؟

حرفه ي دستيار كنار دندانپزشك (نرس دندانپزشك) به خاطر ورود سريع به بازار كار، ارزش اجتماعي بالا، درآمد نسبتا خوب و ثبات شغلي (به شرط داشتن مهارت كافي)، جزء مشاغل محبوب به شمار مي آيد. يك دستيار دندانپزشك خوب و كارآمد، علاوه بر اين كه بايد خصوصياتي چون انظباط، اخلاق و برخورد مناسب، مورد اعتماد بودن و دقت و حوصله ي زياد را داشته باشد،  مشخصا بايد از سطح بالايي از دانش و مهارت عملي نيز برخوردار باشد. همچنين اين حرفه نياز به سلامت و قدرت جسماني نسبتا بالا مي باشد زيرا ممكن است دستيار زمان زيادي را در طول روز سرپا و مشغول كار سپري نمايد.

شما مي توانيد وظايف يك دستيار دندانپزشك را به طور كامل در مقاله زير مطالعه كنيد.

 

وظايف يك دستيار كنار دندانپزشك چيست؟ شرح كامل وظابف

 

چگونه مي توان  حرفه دستيار دندانپزشكي را یاد گرفت؟

در دوره ي جامع آموزش دستيار دندانپزشك (تهيه شده توسط گروه آموزشي دنتال مد) ما به شما هر آنچه كه براي وارد شدن به اين حرفه نياز داريد خواهيم آموخت. اين آموزش ها از زبان يك دندانپزشك تهيه شده اند و بنابراين شما دقيقا آن چه كه يك دندانپزشك از دستيار خود انتظار دارد خواهيد آموخت. عدم نياز به صرف هزينه بالا براي ثبت نام و شركت در دوره به صورت حضوري، عدم نياز به خريد و مطالعه كتب اضافي و حجيم از مزيت هاي اين دوره به حساب مي آيد. همچنين يكي از بهترين ويژگي هاي اين دوره، طراحي و بيان مطالب آن به زبان ساده و به ترتيب از مقدماتي تا پيشرفته تر است. به زبان ديگر اگر شما حتي كوچك ترين پيش زمينه اي از اين حرفه نداشته باشيد، با خواندن تمامي فصول اين دوره به ترتيب، كاملا مباحث را ياد خواهيد گرفت. البته لازم به ذكر است كه بايد علاقمند به يادگيري اين حرفه باشيد.

اين دوره شامل ويدئوهاي آموزشي و فايل هاي pdf به صورت كاملا مصور با توضيحات كامل و واضح مي باشد. علاوه بر اين، 60 روز پشتيباني رايگان از طريق واتساپ براي اين دوره، اين امكان را به شما مي دهد كه پاسخ سوالات خود را در رابطه با مطالب دوره از ما دريافت كنيد.

در اين دوره شما چه چیزی یاد میگیرید ؟

  1.  با حرفه دستيار دندانپزشك به طور كامل آشنا مي شويد.
  2.  وظايف دستيار دندانپزشك را به طور كامل فرا ميگيريد.
  3. با مراحل و روند درمان هاي رايج در دندانپزشكي آشنا مي شويد.
  4. نحوه پذيرش بيماران و اطلاعات مربوط به تشكيل پرونده براي بيماران را ياد ميگيريد.
  5.  با انواع راديوگرافي هاي دنداني، كاربرد و تهيه ي آن ها آشنا مي شويد.
  6. با بيش از 60 نوع ابزارو وسيله و همچنين كليه تجهيزات موجود در مطب دندانپزشكي و نحوه كار با آن ها آشنا مي شويد.
  7.  با انواع مواد مورد استفاده در دندانپزشكي و نحوه صحيح تهيه آن ها آشنا مي شويد.

 

براي دريافت آموزش هاي بيشتردر زمينه دستيار دندانپزشكي كافيست وارد وب سايت علمي آموزشي دنتال مد شويد. علاوه بر دريافت آموزش هاي رايگان در زمينه دستيار دندانپزشكي ، مي توانيد مجموعه آموزشي كامل كه در بالا به ان اشاره شد را نيز دريافت كنيد. 

براي دريافت آموزش ها اينجا كليك كنيد. www.dentalmed.ir

پیج اینستاگرام دستیار دندانپزشک : @dentalmed.ir

و یا https://instagram.com/dentalmed.ir 

آموزش نسخه خوانی ویزه تابستان
زیرمجموعه : رپورتاژ آگهی ,
تعداد مشاهده : 479
صفحه اصلی انجمن سایت فروشگاه سایت خرید کارت شارژ تبلیغات کسب درآمد در خانه
آموزش نسخه پیجی در داروخانه