آموزش نسخه خوانی در داروخانه آموزش نسخه خوانی در داروخانه

پکیج آموزشی اصول نسخه خوانی در داروخانه به همراه صد ها نمونه نسخه آموزشی

آموزش دستیار دندانپزشک

 

اين متخصصان ادعا كرده‌اند با توجه به اينكه هر فردي چگونه تخم‌مرغ مصرف مي‌كند مي‌توان شخصيت، شغل و حتي اسرار خصوصي‌تر زندگي انسان‌ها را پيش‌بيني كرد.

متخصصان انگليسي با استفاده از فرمول‌هاي رياضي خاص و نيز پروسه‌اي موسوم به «كند وكاو داده‌ها» به وجود يك ارتباط آماري بين شخصيت، الگوي زندگي و طبقه اجتماعي افراد با روش مورد علاقه آنها براي طبخ و مصرف تخم‌مرغ مثلا به شكل آب‌پز، نيمرو شل، نيمرو هم زده يا به صورت املت، پي بردند.
به گزارش روزنامه ديلي‌ميل، اين بررسي‌ها نشان داد افرادي كه ترجيح مي‌دهند تخم‌مرغ نيمرو با زرده شل بخورند شخصيتي خونگرم و اجتماعي دارند، موسيقي‌هاي شاد گوش مي‌دهند و اغلب شادتر هستند.
افرادي كه دوست دارند تخم‌مرغ آب‌پز بخورند شخصيتي بي‌انضباط و بي‌برنامه دارند. افرادي كه تخم‌مرغ نيمرو با زرده هم زده را ترجيح مي‌‌دهند معمولا محتاط‌‌‌ تر و محافظه‌كارند و افرادي كه علاقه بيشتري به خوردن املت دارند، معمولا شخصيتي خوددار و منضبط دارند. بعلاوه بيشتر علاقه‌مندان به خوردن تخم‌مرغ نيمرو مردها و جوانترها هستند كه جزو طبقه كاري ماهر به حساب مي‌آيند. همچنين افرادي كه تخم‌مرغ هم زده دوست دارند معمولا به مدير شدن و كار كردن در سطوح بالاي كاري تمايل بيشتري نشان مي‌دهند و دوست دارند خانه شخصي داشته باشند و علاقه‌مندان به خوردن املت هميشه به نظم و انضباط در خانه اهميت بيشتري مي‌دهند.
 
شما چه نوع تخم‌مرغي دوست داريد بخوريد؟/ایسنا

 

آموزش نسخه خوانی ویزه تابستان
صفحه اصلی انجمن سایت فروشگاه سایت خرید کارت شارژ تبلیغات کسب درآمد در خانه
آموزش نسخه پیجی در داروخانه